Ολυμπιακός και Bwin έδωσαν τα χέρια σε μία «κολοσσιαία» συμφωνία και το thrylos24.gr αναλύει τα οφέλη των δύο πλευρών.

Πολλάκις στο πρόσφατο παρελθόν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος έχουν αναφέρει τον Ολυμπιακό ως την κορυφαία ομάδα της δεκαετίας στην Euroleague. Άλλοι συμφωνούν, άλλοι διαφωνούν, αλλά είναι αδιαπραγμάτευτο στοιχείο πως οι «ερυθρόλευκοι» τα τελευταία δέκα χρόνια αποτελούν κολοσσιαίο μέγεθος εντός κι εκτός παρκέ.

Ας μην λησμονούμε πως είναι η μοναδική ελληνική ομάδα που έχει παίξει κόντρα σε ομάδες του ΝΒΑ (ΚαβαλίερςΣπερς) σε φιλικά προετοιμασίας τα τελευταία δέκα χρόνια.

Ανησυχία με Ντόρσεϊ στον Ολυμπιακό
Ανησυχία με Ντόρσεϊ στον Ολυμπιακό

Ο Ολυμπιακός εξαργύρωσε το brand name του με μία εκπληκτική χορηγική συνεργασία, όμοια της οποίας δεν έχει υπάρξει στο παρελθόν σε ολόκληρο το φάσμα του ελληνικού αθλητισμού συμπεριλαμβανομένου και του ποδοσφαίρου.

Η συνεργασία με την Bwin είναι η πιο τρανή απόδειξη όλων των παραπάνω αφού το πασίγνωστο στοιχηματικό brand θα είναι για τα πέντε επόμενα χρόνια ο βασικός χορηγός της ομάδας μπάσκετ αντί ενός ποσού περί των 10 εκατομμυρίων ευρώ (2.000.000 ετησίως).

Η Bwin σε παγκόσμιο επίπεδο έχει «χτίσει» τον δικό της μύθο στο χώρο του στοιχηματισμού και ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη της δραστηριότητα με σύλλογο στο χώρου παγκόσμιου μπάσκετ. Για το status της αρκεί και μόνο να υπενθυμίσουμε τη χορηγία που είχε με την ποδοσφαιρική Ρεάλ Μαδρίτης στο πρόσφατο παρελθόν.

Τι οφέλοι θα έχουμε από μία τέτοια συνεργασία;

Από τη συγκεκριμένη συνεργασία αμφότερες οι πλευρές θα βγουν κερδισμένες. Ο Ολυμπιακός θα έχει στο χρονικό φάσμα των επόμενων πέντε ετών ένα ετήσιο έσοδο της τάξης των 2.000.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο νούμερο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο και προσφέρει σημαντική «ανάσα» στη διοίκηση της ομάδας εν καιρώ οικονομικής αμφιβολίας της Ελλάδας.

Επίσης από τη στιγμή που ένας τόσο σπουδαίος χορηγός μπαίνει στην «ερυθρόλευκη» οικογένεια αυτομάτως θα λειτουργήσει και ως μαγνήτης σε άλλες εταιρίες που θα ενδιαφερθούν για ενδεχόμενη συνεργασία

Η Bwin μπαίνει στο χώρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ με ένα πολύ δυνατό «χαρτί» όπως είναι ο Ολυμπιακός μιας και αναφερόμαστε σε ομάδα με (σχεδόν) μόνιμη παρουσία στα Final 4 της Euroleague.

Το συγκεκριμένο brand για να αποφασίσει να επενδύσει κάπου, έχει ολοκληρώσει διεξοδική έρευνα νωρίτερα και το σημαντικότερο όλων… δεν έχει υπάρξει ίχνος οικονομικής ζημιάς στο χορηγικό πλάνο που έχει επιλέξει.

Πάρης Τσιλιωτης

Από μικρό παιδι Θυμάται τον εαυτό του να ασχολείτε με τον Ολυμπιακό. Πάντα πρώτος σε ειδήσεις και μελέτες γύρω από τον Θρύλο. Αδιάκοπα αναζητούσε για ειδήσεις.. ακόμα και αν δεν υπήρχε τίποτα. Πάντα μπροστά σε όσους λασπολογούν εις βάρος του ονόματος του Ολυμπιακού.

Η ομάδα είναι η δεύτερη οικογενεια του αφού ιεραρχικά είναι Οικογένεια - Ολυμπιακός - Φιλία. Πράγμα που αποτυπώνει ότι "Το δευτερο μας σπίτι..είναι ο Ολυμπιακός" εξυπακούεται.

 Έχει περάσει σε διάφορα site όπως για ένα μικρό χρονικό διάστημα από την εφημερίδα Live Sport, ενώ έχει εργαστεί και σε κάποιες άλλες ιστοσελίδες όπως το soccerplus.gr, sportsaddict.gr, sentragoal.gr, iefimerida.gr, athlitiko.gr. Κάποια ενδεικτικά site που αποτυπώνουν την προυπηρεσία του.

Τώρα πέρα από αθλητική ενημέρωση έχει ασχοληθεί και με τον στοιχηματικό κόσμο αφού όπου έχει περάσει από το SportBet.gr και το KolpoBet.gr. Αυτό αναφέρεται ενδεικτικά.

Πλέον το σπίτι του θα είναι εδώ μαζί σας στο Thrylos24.gr και θα λέει την γνώμη του χωρίς σθένους φόβο. 

Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24