Σούπερ μάρκετ: Δυσάρεστα νέα για γνωστή αλυσίδα, η οποία έκανε γνωστό ότι κλείνει κατάστημά της, επτά μήνες μετά το άνοιγμα…

Ούτε επτά μήνες δεν συμπλήρωσε η ρωσική αλυσίδα σουπερ μαρκετ Mere στον Λαγκαδα Θεσσαλονίκης και μεταφέρεται σε άγνωστη τοποθεσία με άγνωστη την ημερομηνία λειτουργίας του.

Σε άγνωστη περιοχή αλλά στη Θεσσαλονίκη μεταφέρεται η μεγάλη αλυσίδα σουπερ μάρκετ Mere, μετά το ξεπούλημα προ¨ϊόντων και το κλείσιμο του καταστήματος στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.

Έρχεται υποχρεωτική απόσυρση παλαιών ΙΧ: Τα 3 κριτήρια
Έρχεται υποχρεωτική απόσυρση παλαιών ΙΧ: Τα 3 κριτήρια

«Το έντονο ενδιαφέρον σας για την νέα μας τοποθεσία μας χαροποιεί ιδιαίτερα! Το σούπερ μάρκετ Mere Λαγκαδά μεταφέρεται στη Θεσσαλονίκη!

Λυπούμαστε που δεν μπορούμε ακόμα να σας ενημερώσουμε για το νέο σημείο που θα μεταφερθούμε για τεχνικούς και διαδικαστικούς λόγους.

Θα υπάρχει επίσημη ανακοίνωση αργότερα. Με εκτίμηση η ομάδα Mere», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταρία, χωρίς να τονίζει σε πόσο διάστημα και πού θα ανοίξει το κατάστημα.

Το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν το τέταρτο της Mere που ακολούθησε αυτά της Λάρισας, της Τρίπολης και της Κορίνθου και άνοιξε τις πόρτες του στις 30 Ιουνίου πέρυσι το καλοκαίρι.

Ραγδαίες εξελίξεις στα σούπερ μάρκετ – Τέλος Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος όπως τα ξέραμε

σούπερ μάρκετ: Ραγδαίες είναι εξελίξεις στις μεγάλες αλυσίδες, οι πλέον επενδύουν σε νέους τύπους. Δείτε τι αποκαλύπτεται από δημοσίευμα…

Σε καταστήματα νέας «τυπολογίας» επενδύουν πλέον οι κολοσσοί των σούπερ μάρκετ . Ενώ είχαμε συνηθίσει να ανοίγουν καταστήματα τύπου expess ή γειτονιάς, τώρα το σκηνικό αλλάζει!

Συγκεκριμένα, ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επενδύουν αυτή την περίοδο στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500, τα οποία και λόγω της γενικότερης κατάστασης κρίνονται πιο «δυναμικά» και ασφαλή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Xαρακτηριστικό της πορείας που ακολούθησαν τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ, είναι ότι εντός του 2021 οι αίθουσες με επιφάνεια άνω των 2.500 τ.μ. (υπερμάρκετ) παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση – της τάξεως του +8,1% – στις πωλήσεις τους, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen IQ.

Όπως τονίζει το Capital.gr, οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυο σημείων πώλησης που διαθέτουν, με μεγάλα καταστήματα επιφάνειας άνω των 2.500 τ.μ..

Ο Σκλαβενίτης που ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτής της τυπολογίας, πρόκειται να κατασκευάσει κατάστημα εντός του 2022 στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς η αρχιτεκτονική μελέτη έλαβε την έγκριση του Κεντρικού Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου.

Αναφορικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων άνω των 2.500 τ.μ. φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή την περίοδο δημιουργεί δύο τέτοια καταστήματα.

Το πρώτο θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, όπου αυτή την περίοδο η εταιρεία ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων, Ten Brinke, αναπτύσσει retail park.

Ταυτόχρονα, αυτή την περίοδο η πολυεθνικών συμφερόντων αλυσίδα κατασκευάζει ένα ακόμη μεγάλο κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.

σούπερ μάρκετ: Εκατοντάδες θέσεις εργασίας – Κλικ ΕΔΩ για αίτηση

Σουπερ μαρκετ: Πανικός από θέσεις εργασίας γίνεται αυτό το διάστημα στα σούπερ μάρκετ της χώρας. Δείτε ποιες είναι διαθέσιμες.

Ψάχνεις δουλειά και δεν βρίσκεις κάτι; Ρίξε μια ματιά στις παρακάτω θέσεις εργασίας στα σούπερ μάρκετ και στείλε βιογραφικό.

Έχουμε μαζέψει τις δουλειές που είναι ανοιχτές στα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ όλης της χώρας και στις παρουσιάζουμε.

Δες αναλυτικά αν ταιριάζει κάποια σε σένα και κάνε αίτηση για να την διεκδικήσεις.

Σουπερ μαρκετ: Οι θέσεις εργασίες στις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Προσλήψεις για θέσεις εργασίας μιας ποικιλίας ειδικοτήτων, σε διάφορα σημεία της χώρας, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».

Δείτε εδώ τη λίστα.

Προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ METRO και My Market

Η εταιρία METRO και τα My market αναζητούν ικανούς υποψήφιους όλων των ειδικοτήτων με όρεξη για εργασία και φιλοδοξία για προσωπική ανάπτυξη και καταξίωση σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας METRO, κάντε κλικ εδώ.

Προσλήψεις στα Lidl

Δείτε εδώ τι ειδικότητες ζητάει και πώς να στείλετε βιογραφικό.

Θέσεις εργασίας στον Μασούτη

Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας.

σούπερ μάρκετ: Οι τιμές πήγαν στα ύψη

«Φωτιά» στον οικογενειακό προϋπολογισμό βάζουν οι ανατιμήσεις σε βασικά είδη διατροφής που αποτυπώνονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ τους τελευταίους μήνες, ενώ τις επόμενες μέρες αναμένεται να επεκταθούν στο σύνολο σχεδόν των προϊόντων.

Όπως αναφέρουν στον «Ελεύθερο Τύπο» στελέχη του κλάδου, το μηνιαίο κόστος για το «καλάθι» μιας τριμελούς οικογένειας αναμένεται να αυξηθεί έως και 9%, από τα 250 ευρώ στα 272,5 ευρώ.

Το κύμα ανατιμήσεων σε σιτηρά, αγροτικά προϊόντα, πρώτες ύλες, υλικά συσκευασίας, αλλά και η εκτίναξη του ενεργειακού κόστους και των μεταφορικών αυξάνουν τα λειτουργικά έξοδα τόσο των βιομηχανιών όσο και των αλυσίδων του οργανωμένου λιανεμπορίου, οι οποίες έχουν ξεκαθαρίσει ότι είναι αδύνατον να απορροφήσουν τις αυξήσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, η αύξηση στις τελικές τιμές στο ράφι το 2021, συμπεριλαμβανομένων των εκπτώσεων και των προωθητικών ενεργειών, κυμάνθηκε στο 1,5%.

Τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ.

Τη νέα πραγματικότητα για τα νοικοκυριά αποτυπώνουν γλαφυρά και τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ., η οποία πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε πληθωρισμό 5,1% για τον μήνα Δεκέμβριο.

Σε ό,τι αφορά, δε, στα είδη διατροφής, οι τιμές στα νωπά λαχανικά και τα φρούτα σε ετήσια βάση κατέγραψαν αύξηση 5,5%, ενώ εκρηκτική είναι η άνοδος στην τιμή του κρέατος.

Συγκεκριμένα, οι ανατιμήσεις στα αμνοερίφια άγγιξαν το 19,7%, στο μοσχάρι το 4,2%, ενώ αξιοσημείωτη είναι η μεταβολή των τιμών στα ψάρια (+6,7%), στα πουλερικά (+6,6%) και στα παρασκευάσματα κρέατος (+6,6%), με το χοιρινό να είναι το μοναδικό που παρουσιάζει μείωση (-1,2%) σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2020.

Επίσης, μεγάλες αυξήσεις παρατηρήθηκαν στο ελαιόλαδο (+17%) και τα υπόλοιπα βρώσιμα έλαια (+17,1%), στα τυριά (+5,5%), τα ζυμαρικά (+7,6%) και το ψωμί (+4,9%).

Αναλυτικά, στα γαλακτοκομικά προϊόντα οι ανατιμήσεις θα ξεκινούν από το 5%, καθώς το κόστος για τις βιομηχανίες έχει αυξηθεί περίπου κατά 10% για το πρόβειο γάλα και τα τυροκομικά προϊόντα και κατά 15% για το γιαούρτι, ενώ η τιμή της φέτας δεν αποκλείεται να εκτοξευτεί μέχρι και κατά 25%.

Οπως εξηγούν στελέχη του κλάδου, η τιμή παραγωγού στο πρόβειο γάλα φτάνει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και τα 1,30 ευρώ το κιλό, ενώ στο αγελαδινό γάλα οι αυξήσεις είναι πολύ χαμηλές, στα 0,40 ευρώ το κιλό, από 0,38 ευρώ πέρυσι.

Μειώθηκε η παραγωγή

Από το νέο κύμα ακρίβειας πλήττονται και το ψωμί, η τιμή του οποίου σε κάποια αρτοποιεία αγγίζει μέχρι και το 1,40 ευρώ το κιλό, και τα δημητριακά, και αυτό γιατί η βασική πρώτη ύλη, το σιτάρι, παρουσιάζει μειωμένη παραγωγή και μικρότερα αποθέματα, εκτινάσσοντας την τιμή του.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι πολλοί αγροτικοί συνεταιρισμοί της χώρας πωλούν το σκληρό σιτάρι σε τιμή σχεδόν υπερδιπλάσια σε σχέση με πέρυσι, από τα 0,24 ευρώ το κιλό στα 0,53 ευρώ το κιλό.

Για τη συγκράτηση του κόστους, εκπρόσωποι των αλυσίδων σούπερ μάρκετ πραγματοποιήσαν πριν από λίγες ημέρες τηλεδιάσκεψη με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης ζητώντας τη στήριξη της κυβέρνησης προκειμένου να περιορίσουν την επιβάρυνση των καταναλωτών από το κύμα ανατιμήσεων.

Συγκεκριμένα, πάγιο αίτημα είναι η επέκταση της επιδότησης της ενέργειας, η οποία αντιπροσωπεύει σχεδόν το 1/5 των λειτουργικών εξόδων των σούπερ μάρκετ, πέραν του Ιανουαρίου.

Thrylos24.gr

Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24