Μετά το… ξεπούλημα του σήματος, τώρα ήρθε η σειρά του ΟΑΚΑ!
Ο Παναθηναϊκός ξεπούλησε το... σήμα του, με τα superfoods και τώρα τον ΑΚΤΟΡ, ενώ έρχονται κι οι Γερμανοί να αγοράσουν εμπορικά το όνομα του ΟΑΚΑ.
Ο Παναθηναϊκός, επιδιώκοντας να ενισχύσει στα μάτια των οπαδών τους, την εικόνα ως κορυφαίου ευρωπαϊκού συλλόγου, βρίσκεται κοντά σε μια σημαντική συμφωνία για την ονοματοδοσία του νέου και ανανεωμένου ΟΑΚΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι «πράσινοι» βρίσκονται στο τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων με την παγκόσμιας εμβέλειας εταιρεία τηλεπικοινωνιών Deutsche Telekom. Με το όνομα του γηπέδου να αναμένεται να αλλάξει σε «Telekom Arena» από τη νέα χρονιά.
Το ΟΑΚΑ, υπό τη διαχείριση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, έχει αναδειχθεί σε πόλο έλξης για φιλάθλους και χορηγούς, αφού φυσικά το γήπεδο έχει πάει στα χέρια του για 49 χρόνια. Με τον Παναθηναϊκό σίγουρα να αποτελεί έναν από τους πιο ελκυστικούς αθλητικούς οργανισμούς της Ευρώπης τα τελευταία χρόνια για να γίνουν επενδύσεις. Όπως και να το κάνουμε, το να υπάρχει το γήπεδο στα χέρια των πρασίνων, είναι μεγάλο «ατού». Και φυσικά, υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός με ομάδες που δεν έχουν λάβει όμοιων αποφάσεων. Η επικείμενη συνεργασία με τη Deutsche Telekom έρχεται να επισφραγίσει αυτή την πρόοδο, ενώ το brand του συλλόγου αναβαθμίζεται περαιτέρω.
Η γερμανική εταιρεία δεν είναι άγνωστη στον αθλητισμό. Καθώς στηρίζει μεγάλους οργανισμούς όπως η Μπάγερν Μονάχου και η T-Mobile Arena στο Λας Βέγκας. Ενώ στη Γερμανία διαθέτει το Telekom Dome, έδρα της Βόννης. Αυτή η συνεργασία δείχνει ότι ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε τροχιά εκσυγχρονισμού. Ενισχύοντας τη θέση του στην παγκόσμια αθλητική σκηνή.