Μεϊκόπουλος: H Hellenic Train κόβει τον β’ μηχανοδηγό στα τρένα
«Δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών, η Hellenic Train φαίνεται να μην έχει διδαχθεί τίποτα» αναφέρει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Ανησυχία προκαλεί η δήλωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου «για την πρόταση της Hellenic Train» που αφορά την «κατάργηση της υποχρεωτικής παρουσίας δεύτερου μηχανοδηγού σε δρομολόγια όπου δεν λειτουργεί το κρίσιμο σύστημα ασφαλείας ETCS».
Ο βουλετής του κόμματος της Κουμουνδούρου σχολιάζει πως «δύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών, η Hellenic Train φαίνεται να μην έχει διδαχθεί τίποτα». Συνεχίζει λέγοντας πως «αντί να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια, επανέρχεται με προτάσεις που υπονομεύουν ανοιχτά τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου».
«Η Hellenic Train φαίνεται να μην έχει διδαχθεί τίποτα», λέει ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Εκφράζει τη βεβαιότητα πως ο λόγος της κατάργησης του δεύτερου μηχανοδηγού είναι «το κόστος» και κρίνει «αδιανόητο να τίθεται ξανά το ζήτημα της ανθρώπινης ζωής σε λογιστικό πίνακα».
Η ηγεσία του υπουργείου «να απορρίψει χωρίς δεύτερη σκέψη την πρόταση της Hellenic Train»
Σημειώνει πως η επιλογή είναι ξεκάθαρη: «ή θα επενδύσουμε στην ασφάλεια ή θα γυρίσουμε πίσω στις εποχές της αμέλειας, της συγκάλυψης και τελικά των εγκλημάτων».
Υπογραμμίζει πως ο ισχύων Γενικός Κανονισμός Κίνησης που θεσπίστηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ το 2019, έβαλε τέλος σε αναχρονιστικές πρακτικές δεκαετιών και εναρμόνισε το ελληνικό πλαίσιο με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Και τώρα, «η μοναδική τροποποίηση που εισηγείται η διαχειρίστρια εταιρεία, είναι αυτή που ρίχνει τα στάνταρ ασφαλείας, όχι που τα ενισχύει».
Καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών να απορρίψει χωρίς δεύτερη σκέψη την πρόταση της Hellenic Train και «να σταματήσει να παριστάνει τον παρατηρητή και να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη που της αναλογεί».