Η συνεργασία Ολυμπιακού και Replay συνεχίζεται…
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η γνωστή εταιρεία ρουχισμού, για τέταρτη χρονιά θα ντύνει τους «ερυθρόλευκους»...
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός γνωστοποίησε μέσω ενός δελτίου Τύπου τη συνεργασία της με την γνωστή εταιρεία ρουχισμού Replay. Αυτή συνεχίζεται για 4η χρονιά.
Διαβάστε αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:
Επιτυχία στο κόκκινο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και REPLAY JEANS, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά!
Η επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ της Replay και της ΠΑΕ Ολυμπιακός, σύμφωνα με την οποία η REPLAY είναι ο Επίσημος Προμηθευτής Πολιτικής Ενδυμασίας της ομάδας και των στελεχών της, συνεχίζεται για τέταρτη χρονιά!
Αποκλειστικά ραμμένη στην Ιταλία, με τις ιδιαίτερες κόκκινες λεπτομέρειες και την υψηλή ποιότητα που χαρακτηρίζει την REPLAY, η επίσημη σειρά ενδυμάτων που θα συνοδεύει τους παίκτες και τα στελέχη του Ολυμπιακού στις επίσημες εμφανίσεις τους και για την φετινή αθλητική σεζόν περιλαμβάνει κοστούμια, πουκάμισα, γραβάτες και παπούτσια, με τη μοναδική ταυτότητα και το ξεχωριστό design REPLAY.
Επιπλέον, σε κάθε εμφάνιση της ομάδας στους εντός συνόρων αγώνες για το ελληνικό πρωτάθλημα, οι παίκτες της ομάδας, συνδυάζουν την άνεση και το στυλ επιλέγοντας Chino παντελόνι σε γκρι απόχρωση, από την σειρά Hyperflex Color Edition – 100% ελαστικό υλικό, με μοναδική εφαρμογή, που προσφέρει απόλυτη άνεση στις κινήσεις. Το σύνολο ολοκληρώνουν λευκό μπλουζάκι με κόκκινα κουμπιά και κόκκινες λεπτομέρειες – λογότυπο της Ομάδας και τη φράση Replay For Olympiacos στο μανίκι – μπλε δερμάτινο παπούτσι με κόκκινες λεπτομέρειες στο χρώμα της Ομάδας, δερμάτινη ζώνη και δερμάτινο μαύρο backpack με λευκό λογότυπο Replay.
Την Παρασκευή, στο Προπονητικό Κέντρο του Ολυμπιακού στον Ρέντη πραγματοποιήθηκε η παράδοση της πολιτικής ενδυμασίας REPLAY στα μέλη της ομάδας.
Υποδεχόμαστε τη νέα σεζόν με διάθεση για νίκες στο… κόκκινο, με την υπογραφή Replay!
Για την ανανέωση της συνεργασίας, ο εμπορικός διευθυντής της REPLAY στην Ελλάδα, κ. Τσουβελεκάκης Δημήτρης δήλωσε: «Ακόμη μια χρονιά παρέα με την κορυφαία ποδοσφαιρική ομάδα, ακόμη μια αφορμή να διευρύνουμε τους ορίζοντες δουλεύοντας με πάθος και ένταση για μια θέση πάντα ανάμεσα στους πρώτους. Για τη Replay το όραμα για πρωτοπορία παραμένει άσβεστο και με μεγάλη χαρά συνεχίζουμε να πορευόμαστε με τον Ολυμπιακό στο δρόμο του αθλητικού ιδεώδους, μετατοπίζοντας τα όρια της απόδοσης συνεχώς και στοχεύοντας πάντοτε στην κορυφή».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Αγραφιώτης Δημήτρης, εξέφρασε με τη σειρά του την ικανοποίησή του για τη συνεργασία λέγοντας χαρακτηριστικά: «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που για 4η συνεχόμενη χρονιά η REPLAY βρίσκεται δίπλα μας και πορεύεται μαζί μας και σε αυτήν την αγωνιστική σεζόν. Ο Ολυμπιακός και η Replay αμφότεροι εκτός από τα ίδια χρώματα μοιράζονται τις ίδιες ιδέες, τις ίδιες αξίες και το ίδιο πάθος για πρωτοπορία και αυθεντικότητα. Το brand Replay διακρίνεται για το δυναμικό και νεανικό του σχεδιασμό και το στυλ του ταυτίζεται απόλυτα με αυτό της ομάδας. Μαζί συνεχίζουμε για μια πετυχημένη και δυναμική σεζόν».
Λίγα Λόγια για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
Ο Ολυμπιακός είναι ένας από τους κορυφαίους αθλητικούς συλλόγους στην Ελλάδα. Η ποδοσφαιρική ομάδα του Ολυμπιακού έχει κατακτήσει τους περισσότερους τίτλους από κάθε άλλη Ελληνική ομάδα και έχει συνεχόμενες παρουσίες στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Στη διάρκεια της ιστορίας του ο Ολυμπιακός έχει σημειώσει σπουδαίες νίκες και έχει κερδίσει συνολικά μέχρι σήμερα 44 Πρωταθλήματα, 27 κύπελλα και 17 Doubles. Ο σύλλογος έχει επίσης αναπτύξει σημαντική και διαρκή φιλανθρωπική δράση, η οποία αντανακλά και την ευρύτερη φιλοσοφία της ομάδας.
Λίγα Λόγια για την REPLAY (FASHION BOX S.P.A.)
Με έτος ίδρυσης το 1981 και έδρα το Asolo της Ιταλίας, η REPLAY δραστηριοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα στον χώρο της casual ένδυσης και του denim. Διεθνής ηγέτιδα στον τομέα των ενδυμάτων, δημιουργεί, προωθεί και εμπορεύεται casual ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για άνδρες, γυναίκες και παιδιά, με τις επωνυμίες REPLAY, REPLAY&SONS και WE ARE REPLAY. Σήμερα τα προϊόντα της REPLAY πωλούνται σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο κόσμο, σε όλη των Ευρώπη, στη Μέση Ανατολή, την Ασία, την Λ.Αμερική και την Αφρική. Το δίκτυό της περιλαμβάνει 121 monobrand καταστήματα και ένα δίκτυο χονδρικής διανομής με 3.000 multibrand σημεία πώλησης. Οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν περίπου το 85% του συνολικού όγκου πωλήσεων.