Μεγάλη ομάδα είσαι όταν πουλάς και αγοράζεις, αλλά καταφέρνεις να είσαι μακράν η κορυφαία ομάδα στην Ελλάδα και μέσα στα μεγαλύτερα κλαμπ της Ευρώπης!

Κάνοντας ένα μικρό απολογισμό για ποιόν Ολυμπιακό θα δούμε την νέα αγωνιστική σεζόν , σε αυτή την περίεργη σεζόν προετοιμασίας που διανύουμε σίγουρα θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί. Όχι για την αξία την ποιότητα και τους στόχους της ομάδας , αλλά περισσότερο για το αν θα πρέπει να μην βιαστούμε να κρίνουμε.

Ήδη πολλοί «ειδήμονες» βρίσκοντας ευκαιρία να βγάλουν από μέσα τους τα κατάλοιπα του αντί Ολυμπιακού τους μένους, ξεκίνησαν το γνωστό τροπάριο, της αποδυνάμωσης της ομάδας. Μάλιστα δεν ήταν λίγοι αυτοί από τα γνωστά μέσα που εξέφρασαν ανησυχίες για το ότι ο Ολυμπιακός πουλάει ότι καλύτερο έχει και θα έχει πρόβλημα την νέα χρονιά. Φυσικά κανείς τους δεν αναλογίστηκε μέσα του ότι όποιος βιάζεται σκοντάφτει όπως λέει ο λαός μας. Γιατί όλοι αυτοί που ξεκίνησαν την προπαγάνδα της αποδυνάμωσης και της καταστροφολογίας ξεχνούν εύκολα μα πάρα πολύ εύκολα ότι οι πρωταθλητές έχουν αποδείξει το πώς και με ποίον τρόπο κάθε χρόνο ξεχωρίζουν από όλες τις υπόλοιπες ομάδες σε πωλήσεις και αγορές.

Euroleague: Οι παίκτες με τους περισσότερους πόντους στην τελευταία περίοδο (vids)
Euroleague: Οι παίκτες με τους περισσότερους πόντους στην τελευταία περίοδο (vids)

Μπορεί να έφυγε ο Τσιμίγκας για την Λίβερπουλ όπως στο παρελθόν ο Ρέτσος ο Ποντέσε παλαιότερα ο Μιλιβόγεβιτς και άλλο πολλοί που θα θέλαμε εκατοντάδες λέξεις και πολλά εκατομμύρια ευρώ  για να τους θυμίσουμε, αλλά οι ανάλογοι παίκτες ήρθαν έρχονται και θα έρχονται όπως ο Καμαρά ο Σα ο Σεμέδο ο Μασούρας και άλλοι πολλοί για να παραμείνει ο Ολυμπιακός στην κορυφή της Ελλάδας και στα υπολογίσιμα κλαμπ της Ευρώπης. Άλλωστε η σύγκριση εδώ μεταξύ μας είναι χαοτική σε όλα τα επίπεδα είτε αγωνιστικά είτε οικονομικά ή οργανωτικά.

Η ερυθρόλευκη οικογένεια με την συγκροτημένη της δομή δεν χρειάζεται καμία χείρα βοηθείας για να πλασάρει κανένα παίκτη της να του ανεβάσει την τιμή ή να προκαλέσει το ενδιαφέρον μεγάλων Ευρωπαϊκών κλαμπ. Οι Αγγλικές οι Γαλλικές και άλλες Ευρωπαϊκές ομάδες έρχονται μόνες τους όπως πάει και ο Ολυμπιακός και ζητάνε παίκτες των πρωταθλητών και δεν χρειάζεται να βάζουν τον ομοσπονδιακό τεχνικό να «σπρώξει»  το εμπόρευμα στην βιτρίνα μπας και τους δει κανένας και πάρουμε κανένα ευρώ.

Ο καθρέφτης του Ολυμπιακού είναι το γήπεδο σε Ελλάδα και Ευρώπη και αυτόν τον καθρέφτη κοιτούν εκατοντάδες μάνατζερ από όλο τον κόσμο και επιλέγουν να τους ερυθρόλευκους. Άλλωστε ποια άλλη Ελληνική ομάδα μπορεί να δεχτεί τέτοια νούμερα σε εκατομμύρια Ευρώ για να πουλήσει παίκτη; Καμία πραγματικά καμία γιατί μόλις πρόσφατα στην ΑΕΚ ο Μάνταλος που είναι η βιτρίνα η προσφορά που πήρε δεν άγγιξε  ούτε τα τέσσερα εκατομμύρια.  Από την άλλη στον ΠΑΟΚ παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της ομοσπονδίας ο Γιαννούλης ακόμα περιμένει την προσφορά των έξι εκατομμυρίων…..

Αυτά τα μικρά παραδείγματα αρκούν για να καταλάβουν όλοι και ιδιαίτερα οι όψιμοι «ειδήμονες» που ανησυχούν για την αποδυνάμωση του Ολυμπιακού ότι οι πρωταθλητές και πούλησαν αλλά και αγοράζουν και μάλιστα από το πάνω ράφι. Αν έχουν ξεχαστεί ήδη ο Ολυμπιακός έχει στην δύναμη του τους Ραφίνια τον Χολέμπας και κοντά βρίσκονται οι Βίλα, Πέπε,  Ροντρίγκες και έπεται και συνέχεια!!!

Λίγο υπομονή για του πραγματικούς Ολυμπιακούς που αγωνιούν πραγματικά για την ομάδα μας και πολύ περισσότερο κουράγιο και υπομονή για τους «ειδήμονες» του αντί Ολυμπιακού μπλοκ!

Φώτης Ρουμελιώτης

Από την ημέρα που γεννήθηκα θυμάμαι ο Ολυμπιακός να παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην ζωή μου. Από τα μαθητικά μου χρόνια μέχρι και όταν τελείωσα τις σπουδές μου είχα ταυτιστεί με το Καραϊσκάκη και αργότερα το ΟΑΚΑ με τον Θρύλο να μου δίνει το στίγμα του επαγγελματικού μου προσανατολισμού. ‘Έτσι κατάφερα να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα και να παρακολουθήσω τον Θρύλο μας σε όλα τα αθλήματα σχεδόν σε όλα τα γήπεδα του κόσμου.
 
Ζώντας τα δύσκολα και τα εύκολα στο ρεπορτάζ ο Ολυμπιακός έγινε πραγματικά μέλος της κουλτούρας μου και της καθημερινότητας μου. Σε αυτήν την πορεία ξεκίνησα από την εφημερίδα «Ρεκόρ» «sportime» «Φίλαθλο» στην συνέχεια στο Δημοτικό ραδιόφωνο Πειραιά «Κανάλι ένα» 90.4 με ατελείωτες ώρες εκπομπών και μεταδόσεων του Θρύλου. Τέλος ένα από τα μεγαλύτερα σχολεία ήταν το «tv magic» που εξελίχτηκε σε «sport tv» και τώρα «action24».
Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24