Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε η κλήρωση των ομίλων του LEN Champions League αλλά και η καθιερωμένη συνάντηση των ομάδων κατόχων wild card και της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας.

Στην συνάντηση αυτή, οι εκπρόσωποι των ομάδων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις αλλαγές που θα υπάρχουν φέτος στην διοργάνωση, περισσότερο βέβαια σε θέματα προβολής και μάρκετινγκ. Πάνω σε αυτά τα ζητήματα οι ομάδες κατέθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με αλλαγές και προσθήκες που θα μπορούσαν να γίνουν, έτσι το Τσάμπιονς Λιγκ να γίνει πιο ελκυστικό, τόσο σε χορηγούς, όσο και στους φιλάθλους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ενημέρωση του εκτελεστικού διευθυντή της LEN, Μάρκο Μπίρι, από την φετινή σεζόν θα ισχύσουν τα εξής: 

Euroleague: Οι παίκτες με τους περισσότερους πόντους στην τελευταία περίοδο (vids)
Euroleague: Οι παίκτες με τους περισσότερους πόντους στην τελευταία περίοδο (vids)

Οι φίλαθλοι θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλους τους αγώνες της διοργάνωσης, μέσω μιας ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας, τόσο στις smart tv όσο και στον υπολογιστή, ή ακόμα και σε φορητές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα ή τάμπλετ.
Από την άλλη, οι ομάδες μέσα από αυτή την πλατφόρμα, θα έχουν την δυνατότητα να επεξεργάζονται τα γκολ και της καλύτερες στιγμές του αγώνα, δημιουργώντας περιεχόμενο.

Αλλάζουν οι ημέρες διεξαγωγής των αγώνων, έτσι ώστε οι φίλαθλοι να έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες αναμετρήσεις. Μετά από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε, οι αγώνες του γκρουπ Α (που συμμετέχει και ο Ολυμπιακός) θα πραγματοποιούνται τις Τρίτες και τις Παρασκευές, ενώ αυτοί του γκρουπ Β, τις Τετάρτες και τα Σάββατα.

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία σε μια γενικότερη προσπάθεια για την αναβάθμιση του branding  της διοργάνωσης, άλλαξε το λογότυπο, επιλέγοντας ένα με σαφώς πιο μίνιμαλ στυλ και σύμφωνα με την σχεδιαστική τάση της εποχής, ελπίζοντας ότι αυτό θα βοηθήσει στο να γίνει πιο αναγνωρίσιμο στο ευρύ κοινό.

Για να πετύχει βέβαια το παραπάνω και η διοργάνωση να αποκτήσει νέους φιλάθλους που θα ενδιαφερθούν για αυτήν, θα υπάρξει μια κοινή επικοινωνιακή στρατηγική από την ομοσπονδία και τις ομάδες, στα social media, με δημοσιεύσεις περιεχομένου που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου, με την ελπίδα ότι όλο και περισσότεροι θα ενδιαφερθούν για τους αθλητές, τις ομάδες και το Τσαμπιονς Λιγκ.

Τέλος συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την δομή της τελικής φάσης της διοργάνωσης σχετικά με τους αγώνων και το πρόγραμμα. Η ομοσπονδία έθεσε τα δεδομένα στις ομάδες, οι οποίες θα απαντήσουν μέχρι την τελευταία συνάντηση πριν την έναρξη των αγώνων, έτσι ώστε σε αυτή, να παρθεί και η τελική απόφαση σχετικά με το αν θα πραγματοποιηθούν αλλαγές ή όχι.

Thrylos24.gr

Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24