Financial Times: «Η BC Partners συζητάει με την Euroleague για να επενδύσει»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία BC Partners είναι σε συζητήσεις με την Euroleague για την αγορά μέρους των μετοχών της, σύμφωνα με τους Financial Times.
Η ιδιωτική επενδυτική εταιρεία BC Partners ξεκίνησε αποκλειστικές συνομιλίες για την αγορά ενός μειοψηφικού μεριδίου της Euroleague, προσπερνώντας αντιπάλους, όπως η General Atlantic και η SURJ Sports Investment της Σαουδικής Αραβίας», επισημαίνουν σε άρθρο τους οι Financial Times.
Η BC Partners με έδρα το Λονδίνο θα μπορούσε να πετύχει μια συμφωνία με την EuroLeague εντός ενός μήνα, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Μέσο. Οι ιδιοκτήτες προσπαθούν να πουλήσουν περίπου το ένα τρίτο της επιχείρησης στοχεύοντας σε έσοδα που θα φτάνουν το 1 δισ. ευρώ.
Η BC Partners, η General Atlantic και η EuroLeague αρνήθηκαν να σχολιάσουν όταν το Μέσο επικοινώνησε μαζί τους.
Η BC Partners επεκτείνει το αθλητικό χαρτοφυλάκιό της, συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσφατης συμφωνίας για την αγορά μεριδίου στην αθλητική εταιρεία GSE Worldwide.
Η Euroleague περιλαμβάνει στο πρωτάθλημά της 18 ομάδες και από τη λίγκα έχουν αναδειχθεί παίκτες όπως ο Γουεμπανιαμά και ο Μπογκντάνοβιτς που πλέον αγωνίζονται στο NBA.
Χορηγός του πρωταθλήματος είναι η Turkish Airlines και ο αριθμός των τηλεθεατών της αυξάνεται συνεχώς, γεγονός που την κάνει ακόμα πιο ελκυστική για τις εταιρείες που επεκτείνουν τις επενδύσεις τους στον αθλητισμό.
Η CVC έχει συμμετάσχει σε εμπορικές συμφωνίες των πρωταθλημάτων της Γαλλίας και της Ισπανία, της αγγλικής Premiership Rugby και του τουρνουά ράγκμπι Six Nations. Η Clearlake Capital είναι συνιδιοκτήτης της αγγλικής ποδοσφαιρικής ομάδας Τσέλσι μετά την εξαγορά έναντι του ποσού των 2,5 δισ. λιρών το 2022, ενώ η RedBird Capital Partners κατέχει την ιταλική AC Milan.
Η Εθνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία των Η.Π.Α. της «άναψε» πρόσφατα το πράσινο φως να πάρει μερίδια στις ομάδες της.
Σε μια έκθεση αυτόν τον μήνα, η εταιρεία διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων “PGIM” ανέφερε ότι τα αθλητικά πρωταθλήματα «χρησιμοποιούσαν πλατφόρμες streaming και τις προωθούν ολοένα και σε περισσότερες νέες περιοχές, ώστε να επεκτείνουν το δυνητικό κοινό τους». Η έρευνα της PGIM ανέδειξε την ευκαιρία για τα πρωταθλήματα να αυξήσουν τα διεθνή έσοδά τους.
Οι αριθμοί των χρηστών της διαδικτυακής πλατφόρμας τηλεθέασης της EuroLeague αυξήθηκαν σε ποσοστό 46% σε 85.000 τη σεζόν 2023-24.