Γνωστή influencer πιάστηκε στα δίκτυα της ΑΑΔΕ, καθώς τα οικονομικά της τέθηκαν υπό έρευνα, καθώς πουλούσε ρούχα και δεν έκοβε αποδείξεις.

Πολύ γνωστή influencer πιάστηκε στα δίκτυα της ΑΑΔΕ, καθώς τα οικονομικά της τέθηκαν υπό έρευνα, καθώς διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοβε αποδείξεις για 350.000 ευρώ!

Όσο αφορά τώρα τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, όπως αναφέρει ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.

Η κουκλάρα Μαριγκόνα πανηγυρίζει για τον Θρύλο! (video)
Η κουκλάρα Μαριγκόνα πανηγυρίζει για τον Θρύλο! (video)

Όσοι έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers) δηλαδή έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια. Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια, οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι. Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.

Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:

Να κάνει έναρξη της επιχείρησης

Να πληρώνει ΦΠΑ

Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData

Όποιος τώρα influencer αψηφά τους κανονισμούς θα πρέπει να ξέρει πως τώρα πια όλα καταγράφονται.

Πηγή: Athensmagazine.gr.

Redman

Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24