Ο Νίκος Γαβαλάς έκανε ένα υπέροχο ποστάρισμα στα social media για το οποίο μιλάει για την ποιότητα που έχει ο Ολυμπιακός.

Ο Νίκος Γαβαλάς μας έχει συνηθίσει σε πολύ ωραίες αναρτήσεις γεμάτες νόημα και ωραία μηνύματα. Μία τέτοια ήταν και η πιο πρόσφατή του, με την οποία σχολίασε τη σπουδαία μεσοεπιθετική γραμμή που έχει ο Θρύλος.

Δείτε το post του: 

«Πάντα είναι επίκαιρη μία συζήτηση περί καλλιτεχνών, στο σανίδι και στο χορτάρι. Άλλωστε το ποδόσφαιρο είναι και έργο καλλιτεχνών. Η υψηλή τεχνική ορισμένων παικτών, το αναγάγει στην καλύτερη παράσταση των καιρών μας.

Η πρώτη εκτίμηση για Κάρμο, Τσικίνιο και Ζέλσον ενόψει Στεάουα
Η πρώτη εκτίμηση για Κάρμο, Τσικίνιο και Ζέλσον ενόψει Στεάουα

Κάποτε ο Γιόχαν Κρόιφ είχε πει πως «τεχνική δεν είναι να μπορέσεις να κάνεις τσαλιμάκια με τη μπάλα 1000 φορές. Ο καθένας μπορεί να το κάνει αυτό αν εξασκηθεί αρκετά. Και τότε μπορεί να πάει να δουλέψει σε τσίρκο. Τεχνική είναι να μπορέσεις να δώσεις την πάσα με ένα άγγιγμα, στη σωστή ταχύτητα και να τη στείλεις στο σωστό πόδι του συμπαίκτη σου».

Αυτό που περιέγραφε ο Κρόιφ είναι η απέριττη ομορφιά του ποδοσφαίρου. Είναι κάτι λιτό που, ωστόσο, η εφαρμογή του έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας.

Για μία ομάδα είναι ευλογία να έχει στο δυναμικό της ποδοσφαιριστές που μπορούν να έχουν άγγιγμα σαν χάδι στην μπάλα, να τροφοδοτούν άμεσα και αποτελεσματικά τον συμπαίκτη τους.

Το βλέπουμε πια ξεκάθαρα στο παιχνίδι του Ολυμπιακού από τον χαρισματικό Χάμες, τον εγκεφαλικό Ιν-μπομ, τον απρόβλεπτο Μπιέλ και τον κορυφαίο Έλληνα ποδοσφαιριστή της γενιάς του, Κώστα Φορτούνη. Η συνύπαρξή τους στο χορτάρι προσφέρει στιγμές βγαλμένες μέσα από τα καλύτερα ποδοσφαιρικά όνειρα. Ομορφαίνουν τη ζωή μας. Άλλωστε, η ζωή είναι από μόνη της ένα παιχνίδι ποδοσφαίρου.

Σκέψεις ποδοσφαιρικές, επηρεασμένες από την καλλιτεχνική ειδησεογραφία της ημέρας. Την πρώτη κυκλοφορία του «Light my fire» από τους Doors, σαν σήμερα στις 4 Ιανουαρίου του 1967, αλλά και τον ξαφνικό (αν υπάρχει ξαφνικός…) θάνατο του Νότη Μαυρουδή.

«Στη ζωή δεν υπάρχουν δεδομένα», έγραψε την Πρωτοχρονιά. Και δύο ημέρες μετά πήγε να βρει τον Οδυσσέα Ελύτη… Ήταν το 1968 όταν μελοποίησε το έργο του, Άσμα Ηρωϊκό και Πένθιμο για τον Χαμένο Ανθυπολοχαγό της Αλβανίας. Σε άλλο χωροχρόνο τώρα, μπορεί να συνεχίζουν οι δυο τους τη συνεργασία τους.

Στο σύμπαν μας, οι πιο σταθερές αξίες είναι το τυχαίο και το σφάλμα. Αλλά η ποιότητα της ζωής μας δεν εξαρτάται τόσο απ’ αυτά που μας συμβαίνουν, όσα από το πως αντιδρούμε σε αυτά. Και ο απολογισμός θα γίνει την κατάλληλη στιγμή».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Gavalas (@nikosgavalas_)

Thrylos24.gr

Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24