Η παραμύθα πουλάει «ελπίδα» και «όραμα»
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κάτι παραπάνω από εμφανής είναι η προσπάθεια της παραμύθας να πουλήσει ελπίδα και όραμα στον κόσμο του Παναθηναϊκού.
Στο Λαλάκη φαίνεται ότι έχει πέσει κομματάκι βαρύ το γεγονός ότι έχει βρεθεί αρκετές φορές στο στόχαστρο των οπαδών της ομάδας της καρδιάς του (και όχι μόνο) οι οποίοι τον έχουν περάσει γενεές δεκατέσσερις τόσο αυτόν όσο και το μέσο που διευθύνει και προσπαθεί με κάθε τρόπο να τους ξανακερδίσει.
Δεν είναι λίγες οι φορές που το hashtag #sdna_xeftiles έχει γίνει πρώτο trend στο ελληνικό twitter και από τα σχόλια των φίλων του Παναθηναϊκού, για αυτό και η παραμύθα, που έχει στρέψει το μεγαλύτερο μέρος του ενδιαφέροντός της στην ομάδα της καρδιάς, αφήνοντας την ομάδα της τσέπης, στα κρύα του λουτρού (και για αυτό έχει δεχθεί και τα βέλη των οπαδών του ΠΑΟΚ), κάνει ότι μπορεί για να πουλήσει ελπίδα και σανό στον κόσμο.
Τόσο στο ρεπορτάζ του μπάσκετ, όσο και στου ποδοσφαίρου, αλλά πολύ συχνά και για του ερασιτέχνη, η στόχευση από τα γνωστά παπαγαλάκια είναι να παρουσιάσουν έναν Παναθηναϊκό, που σφύζει από υγεία και ότι υπάρχει ελπίδα και όραμα στο σύλλογο σε όλα τα επίπεδα.
Τι για όραμα που δίνει η επιστροφή του Γιαννακόπουλου στο μπάσκετ, διαβάζουμε λες και είχε φύγει από την πράσινη ΚΑΕ ο… μεγαλομέτοχος, τι για καλοκαίρι που… μυρίζει «Παναθηναϊκή ελπίδα» στο ποδόσφαιρο, τι για φανέλες που ζυγίζουν τόνους.
Προφανώς και ο ταλαιπωρημένος εδώ και 26 χρόνια, κόσμος του Παναθηναϊκού, έχει ανάγκη να πιαστεί από κάπου και να πιστέψει ότι έρχονται καλύτερες ημέρες για το σύλλογό του, κάτι που γνωρίζουν περισσότερο από τον καθένα οι… πονεμένοι Παναθηναϊκοί ρεπόρτερ.
Για αυτό και έχουν αναλάβει «εργολαβία» να ταΐσουν σανό και να παρουσιάσουν μια εικόνα διαφορετική από την πραγματικότητα. Γνωστή τακτική για την παραμύθα βλέπετε..
Το… κορόϊδο από το Ροστόφ να τα βλέπει αυτά, που πληρώνει ένα σωρό ρούβλια, για να έχει μετατραπεί το μέσο του ανηψιού του σε νέο… leoforos.
Φυσικά αν παραμένει κάτι σταθερό στο βόθρο, είναι ότι ο αντιολυμπιακός χαρακτήρας του. Αυτός δεν πρόκειται να αλλάξει φυσικά, αφού είναι και ο λόγος που δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο μέσο.