Την δεύτερη εμφάνιση του για την φετινή σεζόν παρουσίασε ο Ολυμπιακός, μέσω των social media. Η νέα φανέλα είναι εντυπωσιακή με έντονο μπλε χρώμα στα μανίκια και στο μεγαλύτερο μέρος της φανέλας και με κόκκινες οριζόντιες ρίγες στους ώμους.

Την δεύτερη εμφάνισή του για την φετινή σεζόν παρουσίασε ο Ολυμπιακός μέσω των social media. Η νέα φανέλα είναι εντυπωσιακή με έντονο μπλε χρώμα στα μανίκια και στο μεγαλύτερο μέρος της φανέλας και με κόκκινες οριζόντιες ρίγες στους ώμους.

 Η καμπάνια των ερυθρόλευκων έχει σαν σλόγκαν το “Ready For More” και έχει ως πρωταγωνιστές τους Μαντί Καμαρά, Κώστα Φορτούνη, Γιώργο Μασούρα και Γιουσέφ Ελ Αραμπί.

Φώτης Ρουμελιώτης

Από την ημέρα που γεννήθηκα θυμάμαι ο Ολυμπιακός να παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην ζωή μου. Από τα μαθητικά μου χρόνια μέχρι και όταν τελείωσα τις σπουδές μου είχα ταυτιστεί με το Καραϊσκάκη και αργότερα το ΟΑΚΑ με τον Θρύλο να μου δίνει το στίγμα του επαγγελματικού μου προσανατολισμού. ‘Έτσι κατάφερα να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα και να παρακολουθήσω τον Θρύλο μας σε όλα τα αθλήματα σχεδόν σε όλα τα γήπεδα του κόσμου.
 
Ζώντας τα δύσκολα και τα εύκολα στο ρεπορτάζ ο Ολυμπιακός έγινε πραγματικά μέλος της κουλτούρας μου και της καθημερινότητας μου. Σε αυτήν την πορεία ξεκίνησα από την εφημερίδα «Ρεκόρ» «sportime» «Φίλαθλο» στην συνέχεια στο Δημοτικό ραδιόφωνο Πειραιά «Κανάλι ένα» 90.4 με ατελείωτες ώρες εκπομπών και μεταδόσεων του Θρύλου. Τέλος ένα από τα μεγαλύτερα σχολεία ήταν το «tv magic» που εξελίχτηκε σε «sport tv» και τώρα «action24».
Ακολουθήστε στο Google News το THRYLOS24 και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από το THRYLOS24